luni, 28 decembrie 2009

Chiar daca




Chiar daca nu am zambit mereu si poate ca am avut mai multe dezamagiri decat impliniri, mai multe zile negre decat stralucite, chiar daca nici pana acum nu am gasit un raspuns, chiar daca nu stiu pentru ce sau pentru cine traiesc, chiar daca zilele mele se vor termina candva, chiar daca poate niciodata nu voi fi fericit si nu voi intalni persoana potrivita, chiar daca inima mea canta in diferite acorduri, chiar daca rasuflarea ta e mai fierbinte decat razele de soare iar vantul e cel care ma mai mangaie pe fatza, chiar daca atunci cand inchid ochii vad doar tristete, iar daca ii deschid asemenea, chiar daca am un suflet captiv ce asteapta sa invete sa simta, chiar daca sunetul ploii e muzica ce-mi mai place, chiar daca un accord de chitara m-ar face sa strig mai stai, chiar daca imaginatia mea depaseste uneori limitele normaluilui, chiar daca inima ta e calda, dar nu eu sunt sursa, chiar daca dragostea nu se masoara ci doar se simte, chiar daca gandurile mele se pierd printre nori, chiar daca te mai intrezaresc undeva, chiar daca te desenez in minte in fiecare noapte, ciar daca visul meu e acelasi, chiar daca parul tau ma gadila candva pe fatza, chiar daca grijile mele au trecut de cer, chiar daca nu vei fi niciodata a mea si chiar daca mainile-mi tremura pe taste atunci cand vreau sa scriu acest text, iar lacrima mi se prelinge pe gat sa,as vrea doar sa…sa ma intelegi sau mai degraba sa ma crezi.

Un comentariu:

  1. DRAGUL MEU COPIL "MARE", LA MULTI ANI FERICITI SI SA NU TE SCHIMBI....CORINA

    RăspundețiȘtergere