luni, 17 august 2009

din postura ei

nici macar un multumesc. nici macar "Cat de mult imi place", nici macar "cat de multe faci pentru mine,,,cat de multe faci pentru mine iar eu nimic, eu nu te-am facut niciodata poate sa te simti bine, sa te simti fericit. eu doar am asteptat mangaierea ta,iar tu ai oferit-o. tu aif acut totul, tu ai salvat relatia, tu m-ai astepat atata timp, iar eu doar am tacut. eu am incercat sa iti arat ca tin la tine prin tacere. nu mi-am dat seama ca nu vei putea sa-mi citesti gandurile. nu mi-am dat seama sau poate ca nu am vrut. nu am vrut sa iti arat niciodata gramul de iubire pe care ti-l port. sau poate iubire e un cuvant cam maret pentru ce simt. m-ai suprins de fiecare data, in toate privintele. 80% cred ca a fost placut. m-ai facut sa ma simt bine. am incercat sa ma schimb, asa am zis doar ca tu mi-ai spus ca nu vezi nicio deosebire. ti-am spus sa ai incredere si sa ma astepti. stiam ca vei accepta, dar acum imi zici ca te-ai saturat, iar eu nu cred ca pot face ceva...nu cred ca stiu."
poate ca ar trebui sa stii si poate ca ar trebui sa poti. asta ar trebui sa stii

Un comentariu:

  1. suberb, ti-am mai zis eu candva, frumusetea se afla in ochii celuia care te priveste, daca ea e "oarba" nu este vina ta, esti minunat asa cum esti acum, sa nu te schimbi chiar daca esti un copil "mare"

    RăspundețiȘtergere