miercuri, 1 iulie 2009

...Gandidu-ma la ea...


cand se lasa noaptea-n zare
cand luna pe cer apare
cand lacrima-mi curgea prea tare
iubire,tu ma-ntrebai : »te doare » ?

si eu iti spuneam « n-am nimic «
dar tot mai plangeam un pic
tu imi erai ca un sfetnic
cu tine ma simteam mai puternic

puteam sa cred,sa visez,sa imi doresc
doar inchideam ochii,nu trebuia sa te privesc
nu trebuia sa jur ca te iubesc
doar ca incercam…sa nu gresesc

zambeam,caci ma faceai sa zbor
tu imi dadeai o raza de-ajutor
ma faceam rosu ca un bujor
cand te vedeam pasind…pe-al nopti prag usor

simteam cum te-nfierbiti cu totul
ma gandeam »oare e norocul ? »
cand mi-am dorit sa nu se stinga focul
nu veau ca altul sa-mi ia locul

vreau doar sa fii tu zana mea
sa simtim la dublu dragostea
si sa inchidem fericirea
caci noi detinem nemurirea

Un comentariu:

  1. super,,,,,,,k toate poeziile tale,t pup dulce ulatule (kamitzu):*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere